Busy Jokes

 – 98 total
How do people work 10+ hours a day then come home and workout and cook? Adulting is an extreme sport
How do people work 10+ hours a day then come home and workout and cook? Adulting is an extreme sport

Memes,  Daily Life Jokes,  
    
0%

Adult friendship "let me call you back" hanging up and calling back 3-4 days later and no one takes it personal.
Adult friendship "let me call you back" hanging up and calling back 3-4 days later and no one takes it personal.

Memes,  Funny Thoughts On Friendship,  One Liner Adult Jokes,  
    
0%

Yeah, I can fit it in my schedule
Yeah, I can fit it in my schedule

Memes,  Arthur Memes,  
    
0%

I am filling out my 2018-2019 planner today. If you have any hopes of seeing me this next academic year, I suggest requesting dates as far in advance as possible. Slots are filling up.Mental breakdowns are being scheduled. Color coded.

Next available social date: Error 404
I am filling out my 2018-2019 planner today. If you have any hopes of seeing me this next academic year, I suggest requesting dates as far in advance as possible. Slots are filling up.Mental breakdowns are being scheduled. Color coded.

Next available social date: Error 404


Memes,  Jokes For Students,  
    
0%

I'm legit the type of person that will go with you jus to run some errands lmao ... need to go pick up some milk? Alright sounds fun I'll come along. Need to get a car wash? Okay pick me up who doesn't like car washes ? Like irdc what we do
I'm legit the type of person that will go with you jus to run some errands lmao ... need to go pick up some milk? Alright sounds fun I'll come along. Need to get a car wash? Okay pick me up who doesn't like car washes ? Like irdc what we do

Memes,  Relatable Quotes,  Personality Jokes,  
    
0%

How are y'a;; boating, tanning, beaching, and doing fun shit everyday during the weekdays?? Do you not work? What responsibilities do you have? How do you pay your bills? Are you willing to pay mine??? Lmk
How are y'a;; boating, tanning, beaching, and doing fun shit everyday during the weekdays?? Do you not work? What responsibilities do you have? How do you pay your bills? Are you willing to pay mine??? Lmk

Memes,  Funny Summer Sayings,  
    
0%

When u want attention but he's busy so u gotta be "understanding"
When u want attention but he's busy so u gotta be "understanding" ;

Memes,  Girlfriend Memes,  
    
0%

Me avoiding all the shit I have to do
Me avoiding all the shit I have to do

Memes,  Funny Relatable Pictures,  
    
0%

Him: You never have time for me. What are you so busy doing?

Me:
Him: You never have time for me. What are you so busy doing?

Me:


Memes,  Sleeping Memes,  
    
0%

When you've been busy all day, and you pick your phone up thinking that hoe gone be booming
When you've been busy all day, and you pick your phone up thinking that hoe gone be booming

Memes,  Social Life Jokes,  
    
100%

Friend: Aye you going out tonight?

Me: Nah I'm busy

Actually me:
Friend: Aye you going out tonight?

Me: Nah I'm busy

Actually me:


Memes,  Social Life Jokes,  Anti Social Jokes,  
    
0%

me trying to be a mom, not lose my , excel in my career, maintain a social life, drink enough water, exercise, text people back, stay alive and remain sane...
me trying to be a mom, not lose my , excel in my career, maintain a social life, drink enough water, exercise, text people back, stay alive and remain sane...

Memes,  Kim Kardashian Meme,  
    
0%

Me: I never have enough time to do anything 

Also me for 30 mins:
Me: I never have enough time to do anything

Also me for 30 mins:


Memes,  Hypocrite Jokes,  
    
0%

When you really wanna hang out but have opposite schedules
When you really wanna hang out but have opposite schedules

Memes,  When You Meme,  Planning Jokes,  
    
0%

"Sorry I can't come I'm busy"
"Sorry I can't come I'm busy"

Memes,  Jokes About Lying,  
    
0%




page
1
Hashtag your funny pics with #kappit to be featured!