Car Accident Jokes

 – 123 total
Managers be like "hope you're ok. You still coming in for 9 tho right?"
Managers be like "hope you're ok. You still coming in for 9 tho right?"

Memes,  Funny Boss Quotes,  Be Like,  
    
0%

Sponsored Ad
When he calls you screaming & crying saying he almost got hit by a car buy you already know because that was you
When he calls you screaming & crying saying he almost got hit by a car buy you already know because that was you

Meme,  Savage Meme,  Boyfriend Jokes,  
    
100%

Someone ran over a protester

Yeah well it's a highway so...
Someone ran over a protester

Yeah well it's a highway so...


Memes,  Highway Jokes,  State Farm Meme,  
    
0%

When you hit someone's parked car but they aren't around
When you hit someone's parked car but they aren't around

Memes,  When You Meme,  
    
0%

cop: you ran over a kid back there

guy: sorry i was commenting 'first' on this new meme *sws officer*

cop: , you were first on that?
cop: you ran over a kid back there

guy: sorry i was commenting 'first' on this new meme *sws officer*

cop: , you were first on that?


Memes,  Cop Jokes,  Memes Jokes,  
    
0%

cop: know why i pulled you over?

man: cuz i ran over that meless guy?

cop: lmao no, where da  is your front license plate at t
cop: know why i pulled you over?

man: cuz i ran over that meless guy?

cop: lmao no, where da is your front license plate at t


Memes,  Funny Cop Sayings,  Funny Captions,  
    
0%

"Seatbelt? No brother. That's a plot by the white man to hold he black man back. Fly through that window & be free"
"Seatbelt? No brother. That's a plot by the white man to hold he black man back. Fly through that window & be free"

Memes,  Funny Movie Quote,  Funny Racism Jokes,  
    
0%

Sponsored Ad
Imagine being so hot that you could smash your face and still look good
Imagine being so hot that you could smash your face and still look good

Memes,  Motor Racing Jokes,  
    
0%

man: i pe i go as peacefully as grandpa. 

woman: peacefully? he killed 4 people in a car crash!

man: ya, but at least he was asleep when he did it.
man: i pe i go as peacefully as grandpa.

woman: peacefully? he killed 4 people in a car crash!

man: ya, but at least he was asleep when he did it.


Memes,  Funeral Meme,  
    
0%

Uber Driver: I'm pulling up, is that you laying in the street?

Me: Yeah floor it and don't stop.
Uber Driver: I'm pulling up, is that you laying in the street?

Me: Yeah floor it and don't stop.


Memes,  Uber Meme,  Funny Driving,  
    
0%

When ur thirdwheeling it & yall are in the car & the couple arguing and u hear one of em say "i'll crash rn idc"
When ur thirdwheeling it & yall are in the car & the couple arguing and u hear one of em say "i'll crash rn idc"

Memes,  Third Wheel Jokes,  Caveman Jokes,  
    
0%

I just wanna say that I'm a vegan
I just wanna say that I'm a vegan

Memes,  Vegan Memes,  
    
0%

They definitely didn't pass the exam
They definitely didn't pass the exam

Memes,  Driver Jokes,  
    
0%

Friend and I ordered an Uber to pick us up while partying Anaheim, the uber driver gets there, picks us us and starts pulling out into the street. She didn't see the old fat man in a motorized wheelchair driving across the sidewalk I guess because sh managed to hit him pulling out of the parking lot. h was ok, but she was hyperventilating.
Friend and I ordered an Uber to pick us up while partying Anaheim, the uber driver gets there, picks us us and starts pulling out into the street. She didn't see the old fat man in a motorized wheelchair driving across the sidewalk I guess because sh managed to hit him pulling out of the parking lot. h was ok, but she was hyperventilating.

Funny Uber Stories,  Uber Stories,  
    
0%

Never mind what (or how) he's done to the car, look at his trousers.

Look at them!!!!!
Never mind what (or how) he's done to the car, look at his trousers.

Look at them!!!!!


Memes,  Pants Jokes,  Funny Old People Jokes,  
    
0%




page
1
Hashtag your funny pics with #kappit to be featured!