List Of Hilarious Jokes

 – 67 total
"I'm not y'all teacher but y'all gonna respect me until she comes back"
"I'm not y'all teacher but y'all gonna respect me until she comes back"

Memes,  Teacher Jokes One Liners,  Kendrick Lamar Jokes,  
    
0%

Sponsored Ad
When you don't meet the job requirements but apply anyway...
When you don't meet the job requirements but apply anyway...

Memes,  Funny Job Jokes,  Omg Lol,  
    
0%

when you fat but you got your  together so all

they can say about you is that you fat..
when you fat but you got your together so all

they can say about you is that you fat..


Memes,  Fat Girl Jokes,  Lol Comedy,  
    
0%

i asked for baja blast and my mom bought me this instead, so i told her she suld have a gl for dinner with me.
i asked for baja blast and my mom bought me this instead, so i told her she suld have a gl for dinner with me.

Memes,  Hell Naw,  Lmfao,  
    
100%

ok what you wanna do is go back to  off ave

make a left go towards eat a  blvd

make a right to kiss my  pkwy and you'll see it right there...

where you had me ed up at
ok what you wanna do is go back to off ave

make a left go towards eat a blvd

make a right to kiss my pkwy and you'll see it right there...

where you had me ed up at


Memes,  Lmao Jokes,  
    
100%

When u wake up late and have to rush to work
When u wake up late and have to rush to work

Memes,  Waking Up Jokes,  Working Life Jokes,  
    
0%

That one queen that's always fighting at the Emerald City
That one queen that's always fighting at the Emerald City

Memes,  The Wiz Memes,  Mugshot Fail,  
    
0%

Sponsored Ad
i'm ing crying.
i'm ing crying.

Memes,  Photoshop Fail,  Lmfao,  
    
0%

i'm a part time makeup artist

hefah! you a full-time lieeeeeeeeee!
i'm a part time makeup artist

hefah! you a full-time lieeeeeeeeee!


Memes,  Best Diss Jokes,  Makeup Fail,  
    
0%

when your the second born child
when your the second born child

Memes,  Funny Children Jokes,  Hahahaha,  
    
0%

Not sure what the charges are, but he did it
Not sure what the charges are, but he did it

Memes,  News Jokes,  Crime Jokes,  
    
0%

When my Uber driver tries to talk during the entire ride...

Or maybe we could just be silent.
When my Uber driver tries to talk during the entire ride...

Or maybe we could just be silent.


Memes,  Uber Jokes,  
    
0%

When you wanna take a selfie but your outfit is too fresh
When you wanna take a selfie but your outfit is too fresh

Memes,  Selfie Jokes,  
    
0%

What happened with you and-
What happened with you and-

Memes,  Funny Joke Of The Day,  
    
0%

did you get that nude i just sent?

nah

i didn't send one...glad i got your attention tughm let's talk about that child support.
did you get that nude i just sent?

nah

i didn't send one...glad i got your attention tughm let's talk about that child support.


Funny Jokes,  Sms Jokes Funny Text Messages,  
    
0%




page
1
Hashtag your funny pics with #kappit to be featured!